">آیا محصولات نیوشا قابل اعتماد هستند ؟ – نوش لند، چای و دمنوش نیوشا

اگر قصد تهیه دمنوش نیوشا را دارید و دودل هستید و یا میترسید که ممکنه مصرف دمنوش ها به شما آسیب بزند و یا با مصرف اون ها نتیجه نگیرید این مطلب را مطالعه کنید.

در این مطلب قصد داریم درمورد روش عملکرد دمنوش ها و معرفی مجوز های اون صحبت کنیم.

مجوز سازمان غذا و دارو کشور

بازگشت به نامه شماره 93/664 مورخ  1393/04/17 و با توجه به دستورالعمل شماره 2312 مورخ 1387/2/22به اطلاع می رساند:

بسته بندی محصولات چای سبز کیسه ای مخلوط با انواع میوه، سبزی خشک و ادویه، چای سبز داخله، چای سبز داخلی کیسه ای چای سیاه داخلی و چای سیاه خارجی بر اساس پروانه ساخت به شمارههای 34/17649 –34/17641 – 34/17642 – 34/10347 – 34/10346 با نام تجاری نیوشا از نظر این معاونت بلامانع می باشد بدیهی است مراتب در هنگام تمدید پروانه های ساخت درج خواهد شد.

مجوز سازمان غذا و دارو

مجوز و نماد tuv آلمان

همزمان گواهینامه‌های بین المللی استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ((ISO 9001:2015، استاندارد سیستم مدیریت ایمنی مواد غذاییISO 22000:2005)) و استاندارد (HACCP) را از شرکت TUV NORD آلمان، به عنوان مرجع معتبر و شناخته شده ارزیابی و صدور این گواهینامه ها، دریافت نموده است.

گواهینامه های اخذ شده توسط شرکت نیوشاداریان، توسط مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران (NACI) و DAkkS آلمان در سطح بین المللی اعتباردهی شده است.

لازم به ذکر است اعتبار تمامی گواهینامه های کسب شده از سایت های این مراجع قابل پیگیری می‌باشد.

اعتبارسنجی گواهینامه های فوق توسط کارشناسان دارای تأیید صلاحیت از سوی سازمان غذا و دارو نیز انجام شده‌ است و از این پس، نشان های مربوطه بر روی بسته های محصولات نیوشا درج خواهد گردید.

نماد tuv آلمان

استاندارد HACCP نیز تکمیل کننده استانداردهای تعریف شده در ISO 22000 است که به‌ منظور بهبود سیستم‌های مدیریت ایمنی غذا به صورت همراستا ایجاد شده است. HACCP، خطرات ویژه در زنجیره تأمین، تولید و توزیع مواد غذایی و اقدام‌های لازم برای کنترل آنها را شناسایی و برطرف می ‌کند.

امتیازات سیستم HACCP علاوه بر تأمین ایمنی موادغذایی در سطح بین‌المللی، استفاده بهتر از منابع و پاسخ‌های سریعتر به مشکلات است؛

همچنین استفاده از این سیستم می ‌تواند به ارتقاء سطح بین‌المللی محصولات از طریق افزایش اعتماد به ایمنی آنها کمک کند.

استاندارد ISO 9001 نیز یکی دیگر از الگوهای استاندارد بین المللی است که اصطلاحاً آن را «استاندارد سیستم مدیریت کیفیت» می‌نامند؛

این استاندارد به اندازه دو استاندارد قبلی اهمیت ندارد ولی به دنبال ایجاد سیستمی است که کیفیت را در سراسر سازمان مدیریت کند.

سازمانی که این استاندارد را پیاده سازی و اجرا می‌کند، متعهد می‌شود محصولی تولید کند که ثبات کیفیت داشته باشد.

iso 22000